Čekání na poště v 21. století?

V listopadu jsem do poštovních schránek po Praze 5 roznesl svůj senátní zpravodaj. Chtěl jsem občany informovat o tom, co jejich senátor první rok svého mandátu dělal. A mimo jiné jsem je vyzval, aby se na mě nebáli obrátit s věcmi, které je trápí a kde bych jim mohl být nápomocen. A výzva se neminula účinkem, což mi udělalo radost. Vážím si důvěry, se kterou se na mě lidé obracejí.

Vedle řady stížností na různé developerské projekty, které určitě u mě nezapadnou a budu se jim průběžně a velmi důsledně věnovat, přišlo asi nejvíce stížností na  stav služeb poskytovaných na pobočce České pošty na Tilleho náměstí. Týkaly se hlavně neúměrné doby čekání. Pošta už dávno není jen posílání a vyzvedávání dopisů. Vyřizuje se na ní množství záležitostí každodenního života. Její návštěvě se čas od času nevyhne asi nikdo. A každý člověk spěchající do práce nebo se z ní vracející má jistě lepší využití pro svůj čas, než ho strávit ve frontě na poště.  

Proto jsem oslovil poštovní ombudsmanku, které jsem přetlumočil výtky místních občanů k úrovni poskytovaných služeb. A potvrdil ji, že výtky jsou zcela na místě, neb jsem se o nich na místě sám přesvědčil. Příjemně mě překvapila rychlost i konkrétnost odpovědi. Žádné vymlouvání se. Ombudsmanka přiznala, že stav na téhle pobočce není ideální a slíbila zlepšení stavu navýšením pracovnic na přepážkách. Podle místních se tahle změna zatím projevila dobře. Budeme společně hlídat, zda to vydrží.  

Proto jsem na svých webových stránkách spustil vlastní průzkum, přes který se snažím získat od občanů zpětnou vazbu ohledně nových provozních opatření, která si kladou za cíl urychlit zpracovávání požadavků zákazníků pošty. Budu rád, když se do mé ankety zapojíte a pomůžete mi tak lépe zmapovat stav kvality služeb. Pokud shledám, že se situace ani po mé intervenci nezlepšila, naplánuji další aktivity, aby skutečně došlo k nápravě.


Přidejte první komentář

Pro aktivaci účtu se , prosím, podívete se do svého emailu.