Moje senátní kampaň byla vyhodnocena jako jedna z nejtransparentněji vedených. Navíc byla úspěšná, když mě do Senátu dostala. A ve čtvrtek si ještě přibrala titul Nejlepší senátní kampaň 2014 od Institutu politického marketingu. K tomu přidala ještě druhá a třetí místa v kategoriích Reklamní předmět, Kontaktní kampaň, Vizuální zpracování a Strategie.
Skoro to vypadá na profesionálně a moderně odvedenou kampaň. Pravda, ne zcela to koresponduje s mými vzpomínkami na všeobecný chaos a stres, který v kampani vládl. Občas levá ruka nevěděla, co dělá pravá. Časový harmonogram byl opravdu jen teoretický, když v podstatě všechny úkoly se plnily několik dní po termínu. Vášnivé spory v týmu, kudy a jak dál, byly na denním pořádku. Občas jsem tloukl hlavou o desku stolu, občas o dveře. Občas členové týmu vzpínali ruce k nebesům a zaříkali se, v služby jakého že to exota se dali.
Ale výsledek se asi na konec povedl. Teď je to jen o tom, všechnu tuhle píli, nasazení a obětavost desítek lidí zúročit kvalitní a poctivou prací v Senátu.
Přidejte první komentář